loading...
♥عروسک تنهای تنها♥
♥ღ✿ღ♥ نفس ♥ღ✿ღ♥ بازدید : 72 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

 

عشق يعني چي؟


مي گفت عاشقم ، دوستش دارم و بدون او هيچم و براي او زنده هستم...

او رفت و تنها ماند ....

زندگي کرد و معشوق را فراموش کرد...

از او پرسيدم از عشق چه مي داني ؟ برايم از عشق بگو....

گفت:عشق اتفاق است بايد بشيني تا بيفتد!!!


گفت:عشق آسو دگيست ,خيال است...خيالي خوش...

گفت:ماندن است ....فرو رفتن در خود است....

گفت:خواستن و گرفتن و براي خود کردن است....

گفت: عشق ساده ست ، همين جاست دم دست و دنيا پر شده از
 
عشقهاي زود....

گفت: عشق دروغي بيش نيست....

 


گفتم: تو عاشق نبودي و نيستي........

گفتم:عشق يک ماجراست ، ماجرايي که بايد آن را بسازي....

گفتم:عشق درد است ...

گفتم:عشق رفتن است عبور است ، نبودن است...

گفتم: عشق تضاد است....

گفتم:عشق جستجوست ، نرسيدن است...... نداشتن و بخشيدن است....

گفتم:عشق آغاز است , دير است و سخت است....

گفتم:عشق زندگيست ولي از يه نوع ديگه.....



به فکر فرو رفت و گفت عاشق نبوده ام ...

گفتم عشق راز است ....

راز بين من و توست و بر ملا نمي شود ....

هيچ وقت پايان نمي يابد . مگر به مرگ.....

آهي سردي کشيد....

ديگه هيچي نگفت....

سرشو انداخت پائين و آروم از پيشم رفت....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آتنا در تاریخ 1393/02/26 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

پاک پاک
چقدر دلم می­خواست می­شد بعضی از خاطره­ها برای همیشه از حافظه­ام پاک شود
که وقتی دوباره به هم برسیم، سرم سوت بکشد و با خودم بگویم:
\"خدایا! من این چشمای لعنتی رو قبلاً یه جایی دیدم، ولی کجا؟\"
و دوباره لبخند بزنم... لبخند بزنی دوبارهشکلک

این نظر توسط εṧ℘αґøнαω☺к در تاریخ 1393/02/21 و 15:59 دقیقه ارسال شده است

چقدر متفاوتند آدمها
عشق برایی یکی دلگرمی
و برای دیگری سرگرمی! ​

این نظر توسط میثم1390 در تاریخ 1393/02/20 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

اگــــــــر مـــے بــیــنــــے هــنـــــــوز تــنــهــــــام …
بـــــــﮧ خــــــاطـــــــــر عــشـــــق تــــــو نــیــســـت !!
مــن فــقـــــــط مـــــے تــــــرســـــــم ؛
مــــے تـــــــرســـــــم هـــمـــــــﮧ مــثـــــل تــــــو بـــــاشــــــنـد . . . !


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
═══════════╔ ║ خندیدن خوب است ╝═══════════╚ ╗════════════╔ ║ گریه آدم را آرام میکند ╝════════════╚ ╗═══╔ ║ اما .. ╝═══╚ ╗════════╔ ║ لعنت بر بغض ╝════════╚ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 159
  • بازدید کلی : 4,926
  • کدهای اختصاصی

    Up Page
    کد پرش به بالای صفحه وب

    امارگیر حرفه ای سایت


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ


    قالب وبلاگ

    کد اهنگ

    ♫PlaySong♫